Followers

Saturday, January 26, 2013

kosong dan hilang



Assalammualaikum 


semalam Kamal Adli ( bukan nama sebenar ) tanya aku "aktif lagi ke berblog?" .. ape aku nak cakap? nak cakap aktif memang aku tak aktif sangat, nak cakap tak aktif last updated before entry ni time tahun baru 2013..



banyak entries dari 3 tahun sebelum ni aku dah delete.. aku hanya tinggalkan satu entry yang di updated di awal tahun 2013..sebenarnya terlalu sayang nak delete blog ni, mungkin suatu hari nanti ia berguna bagi diri sendiri..



memang tak dapat dinafikan, blogger-blogger yang beranak kan blognya time sama-sama kira satu batch dulu dah pencen.. ramai.. kalau tak pencen pun, jadi macam aku, lama sangat tak update..kadangkala ada kesempatan tapi tak ada idea nak update apa, kadang-kadang ada idea tapi tak ada kesempatan.. dan yang sama waktu dengannya..



ada sesetengah orang menyalahgunakan laman blog untuk menyebarkan fitnah, berita yang tidak sahih dan sebagainya, oleh itu aku kurangkan untuk update blog..bimbang tersalah tulis sesuatu yang mungkin boleh terguris atau mendatangkan fikiran negatif terhadap semua orang..



jadi kalau nak di ikutkan aku masih lagi seorang blogger yang tak berapa tegar.. boleh lah kiranya kalian mengiktiraf aku sebagai seorang penulis biskut.. kejap ada kejap tiada.. (ah ini semua poyo )



segala penulisan perlu diteliti terlebih dahulu..
tiada lagi penulisan budak belasan tahun..
tiada lagi syok sendiri..
yang tinggal kini hanya penulisan CIRA ND..
seorang yang sedang keliru untuk meninggalkan alam remaja dan bersedia untuk melangkah ke tingkat seterusnya yang mana digelar dewasa..



sekian sahaja entry kali ini.. jika ada masa terluang, jika syamsul yusof izinkan (tiba-tiba), akan aku coretkan karangan di kertas maya ini ( ayat aku ini semua poyo )


Assalammualaikum

3 comments:

Sufinah Yussof (SY) said...[Reply to comment]

owh~ patut le lama tak nampak cira. rindu nak baca entry cira.

huhu~ tahun lepas entry SY dua kerat je. tak sama dengan tahun sebelum tu. bz dengan research project dan project plant design. memenuhi tuntutan untuk menamatkan pengajian. huhu~ blog walking je la yang SY mampu. tahun 2013 ni rasa nak kembali tegar dengan benda ni lagi. ngeee~

kaizen said...[Reply to comment]

try update sekerap mungkin even x secepat blogger pro

Пётр Ларионов said...[Reply to comment]

Тут- вип индивидуалки Москвы
ты будешь делать когда войдешь в запретную зону?).......